reklama

-ako som hanu musel očesať-

prišiel som k haninmu domu.  asi trikrát som zazvonil na zvonček. poznám hanu, takže som dopredu vedel, že ju ani nenapadne prerušiť činnosť, čo práve robí a prísť mi otvoriť. ale zase viem aj čo je slušnosť. bránku som si otvoril sám. potom som si otvoril aj hlavné dvere do domu. a akosi mimovoľne som vošiel do kuchyne, lebo som predpokladal, že ľudia takto zrána inde ani byť nemôžu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

hana sedela na kuchynskej linke a umývala si zuby. oblečené mala žlté vyťahané tričko s obrázkom ovečky. ovečka buď neprežila zopár praní, alebo bola mentálne retardovaná. neviem. umývala si zuby, pastové peniny odpľúvala do drezu priamo na neumytý riad. sedela tam a nevšímala si ma. sadol som si na stoličku k jedálenskému stolu. mala veľmi pekné nohy. opálené boli oveľa tmavšie ako ostatné telo. raz som sa jej spýtal, kde sa tak opálila. "všade. ja mám na to taký recept. zoberieš samoopaľovací krém, aplikuješ si ho večer a ráno kukáš, že wau, ako som sa opálil,"vysvetlila mi to. hompáľala tými krásnymi tmavými nohami, tak ako to robí vždy, keď niekde sedí, pätami narážala do dvierok spodných skriniek linky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vypláchla si ústa od pasty. sedela na kuchynskej linke a hlavu nakláňala ku kohútiku, pritom dávala pozor, aby si ju nebuchla do vrchných skriniek. všetku penu, čo mala v ústach vypľúvala na neumytý riad. vlasy mala strapaté, povystrkované na všetky strany. zdvihla si tričko, aby si utrela ústa, mala na sebe červené nohavičky. podprsenku na sebe nemala.

 keď si ústa dôkladne utrela do retardovanej ovce na žltom podklade, pozrela na mňa a povedala: "som sama doma, takže sa ideme milovať, ale najprv ma musíš očesať." otvorila vrchný šuflík na kuchynskej linke, taký, kde by človek očakával príbory, alebo varešky, vybrala odtiaľ hrebeň a hodila ho do mňa.

miško hroššo

miško hroššo

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa miško hroššo. mám 19 rokov a žijem vo svete, ktorému nerozumiem, vo svete, ktorý nerozumie mne. zatiaľ mi to neprekáža. zatiaľ sa vyžívam v tom, žesom iným nezrozumiteľný. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáo hanepoezyja o hane

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu